واکنش مدیرعامل پرسپولیس به گلایه گل محمدی، به وزیر متوسل میشویم!

به گزارش نیلی ابزار، رضا درویش بعد از باخت پرسپولیس به فولاد در سوپرجام و از دست رفتن عنوان قهرمانی گفت: باوجود اینکه در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، بر بازی مسلط بودیم. هشت بازیکن ما مصدوم یا کرونایی بودند و به این بازی نرسیدند. باوجود غیبت این بازیکنان، بازی قابل قبولی ارائه دادیم. روی یک حادثه گل خوردیم و موقعیت های بهتر از آن را گل نکردیم. زیبایی فوتبال به همین است. مبارک حریف باشد.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به گلایه گل محمدی، به وزیر متوسل میشویم!

مدیرعامل پرسپولیس درباره امضای قرارداد باشگاه با اسپانسر تازه و مسائل مالی که این تیم را اذیت می کند، تاکید کرد: مسائل مالی برای تیم نیست. عمده مسائلی که تحمیل می شود، سخت است! پول اوساگونا را در بدو ورودم تامین کردم. الان نامه ای برای محمد نادری آمده است که صد و خرده ای هزار یورو است که باید امروز و فردا یک مقدارش را بدهیم. بیرانوند درست در شب بازی ما پنجره پرسپولیس را بست. استوکس، رادوشوویچ هم هستند.

درویش یادآور شد: چکهای زیادی در دوره قبل قرض کردند؛ یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه که سر رسید آنها هم هست. باشگاه یک ظرفیتی دارد. آنجا که محل تبلیغات است را داده اند و پولش را گرفته اند. جایی برای تبلیغات نبود ولی با رایزنی ها توانستیم دو، سه اسپانسر بگیریم که هزینه ها را پوشش بدهیم. با این همه مسائل اگر بودجه قابل قبولی وجود داشت که مسئله ای نبود. مشکل ما بودجه تیم نیست بلکه مسائلی است که از قبل تحمیل شده!

وی افزود: بدهی های مکرر و بازیکنان زیادی هستند که طلبکارند و پنجره باشگاه بین باز و بسته شدن است. مقصر مدیر نیست. مگر اینکه یک بانک پشت باشگاه باشد و بگوید هزینه کن! این فشارها ناخودآگاه روی بازیکن و کادر فنی هم تاثیر می گذارد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اقداماتش از زمانی حضور در این باشگاه گفت: در همین 15 روز کادر فنی درخواست زمین تمرین داشت که با مساعدت همکاران فراهم کردیم. کار به جایی رسیده که برای تامین مایحتاج و چیزهای اولیه به شخص وزیر -ورزش - متوسل می شویم که مساعدتی کند!

درویش در پاسخ به سئوال نیلی ابزار مبنی بر گلایه یحیی گل محمدی از عدم جذب بازیکنان تازه گفت: خودمان از گل محمدی خواستیم با هر بازیکن آزادی که مدنظرش است صحبت کند و ما قراردادش را می بندیم. ایشان یکسری اسامی داده است که بازیکنان ثابت تیم های دیگر هستند و آزاد نیستند.

وی درباره اینکه گل محمدی اسامی 13 بازیکن را به باشگاه اعلام کرده است، اظهار کرد: نمی توانستیم بازیکنان -تیم های دیگر- را آزاد کنیم. مثل این است که یک باشگاه به پرسپولیس بگوید وحید امیری را می خواهیم!

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره اینکه آیا با بازیکنان مدنظر گل محمدی از جمله شهریار مغانلو مذاکره کرده است؟ گفت: بله، برای تمام بازیکنانی که سرمربی ما خواسته بود، درخواست دادیم. گل محمدی دیروز هم نام یک بازیکن را برد که درخواست جذب او را به تیمش دادیم. به پیروانی و گل محمدی اعلام کردیم با هر بازیکنی که مدنظرشان است، مذاکره کنند. برای امضای قرارداد و پول دادن آماده هستیم. باید بازیکنی باشد که امکان انتقالش باشد.

درویش همچنین در پاسخ به سئوال دیگری درباره احتمال جذب رامین رضاییان تاکید کرد: برای رامین رضاییان صحبت های مقدماتی انجام دادیم ولی باشگاهی که بازیکن در آن است (الدحیل قطر) مسائلی را عنوان کرده است. در حال رایزنی هستیم. من، یحیی و افشین (پیروانی) تمام تلاشمان را می کنیم که اگر مسیری میسر باشد انجام بدهیم.

درویش در سرانجام درباره اینکه آیا بازیکن خارجی هم در لیست گل محمدی وجود دارد؟ گفت: بازیکن شاخصی نیست. یک بازیکن بود که برای انتقالش نامه زدیم. در پاسخ گفتند 5 میلیون دلار برای رضایتنامه و 1 میلیون دلار برای قراردادش پول می خواهند. تیم های ایرانی و حداقل ما چنین پولی نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش مدیرعامل پرسپولیس به گلایه گل محمدی، به وزیر متوسل میشویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل پرسپولیس به گلایه گل محمدی، به وزیر متوسل میشویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید