هفتمی تیرانداز ایران در تپانچه بادی جام جهانی، سبقت الهی از دستیابی به سهیمه المپیک بازماند

به گزارش نیلی ابزار، تنها فینالیست تیراندازی ایران در روز چهارم جام جهانی برزیل هفتم شد و از دستیابی به سهمیه المپیک بازماند.

هفتمی تیرانداز ایران در تپانچه بادی جام جهانی، سبقت الهی از دستیابی به سهیمه المپیک بازماند

به گزارش نیلی ابزار، چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل به انتها رسید و ملی پوشان ایران پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 نشدند.

ابتدا و در مرحله رده بندی تفنگ سه وضعیت بانوان سه کننده ایران به رقابت با حریفان خود پرداختند. فاطمه کرم زادگان با 1167 امتیاز بیست و چهارم شد، مه لقا جام بزرگ با 1163 امتیاز در جایگاه سی و چهارم و الهه احمدی با 1160 امتیاز در جایگاه سی و نهم قرار گرفتند. به این ترتیب به کار حود در این ماده بدون دستیابی به سهمیه المپیک انتها دادند.

ملی پوشان ایران در رشته تپانچه بادی هم در خط آتش قرار گرفتند. هانیه رستمیان با 568 امتیاز در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت اما گلنوش سبقت الهی با 578 امتیاز سوم شد و به فینال راه پیدا کرد.

او در فینال مسابقات و در حالی که سه تیرانداز از فینالیست های این رشته قبلا سهمیه حضور در المپیک 2020 را کسب کرده بودند، شانس خوبی برای کسب سهمیه داشت اما هفتم شد و از دستیابی به سهمیه المپیک بازماند.

ملی پوشان تیراندازی ایران یکشنبه، 10 شهریور را استراحت می کنند و از دوشنبه، 11 شهریور در قسمت میکس مسابقات در خط آتش قرار می گیرند.

جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور 545 ورزشکار از 72 کشور از 5 تا 12 شهریور ماه در برزیل در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هفتمی تیرانداز ایران در تپانچه بادی جام جهانی، سبقت الهی از دستیابی به سهیمه المپیک بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمی تیرانداز ایران در تپانچه بادی جام جهانی، سبقت الهی از دستیابی به سهیمه المپیک بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید