نخبگان سازنده شرکت های انیمیشن ساز مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش نیلی ابزار، فلاح با بیان اینکه در استان سمنان شرکت های فراوری محتوای انیمیشن نداریم گفت:جوانانی که علاقه مندبه راه اندازی این موسسات هستند از سمت ارشاد مورد حمایت قرار می گیرند.

نخبگان سازنده شرکت های انیمیشن ساز مورد حمایت قرار می گیرند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در رویدادهایی این چنینی که با هدف های فراوری محتوای غنی و تاثیر گذار برگزار می گردد در جهت دهی افکار جوانان بسیار موثر خواهد بود و همانطور که در این رویداد شاهد بودیم جوانان در پی ساخت انیمیشن های سازنده هستند ، در مقابل فضایی که دشمن در پی ساخت بازی های تخریب کننده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد های فراوری محتوا شرح داد: احتیاج امروز کشور تقویت فراوری محتوای تاثیر گذار است در حالیکه جوانان ما دریای استعداد هستند و در حال برداشتن گام های اولیه در زمینه فراوری محتوا هستند، اما قطعا فراوریات آنها با حمایت لازم قابلیت تبدیل شدن به آثار فاخر را دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: رویکرد تبدیل استان سمنان به مرکز فراوری محتوای دینی و ارزشی به عنوان یک شعار از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان انتخاب شده و در شورای فرهنگ عمومی استان مورد توافق همه دستگاههای اجرایی قرار گرفته است، لذا همه دستگاهها پای کار هستند و برگزاری این رویدادها نیز از مصادیق همکاری همه دستگاهها برای فراوری آثار فاخر است.

نیلی ابزار سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نخبگان سازنده شرکت های انیمیشن ساز مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان سازنده شرکت های انیمیشن ساز مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید