فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در 5 روز

به گزارش نیلی ابزار، علی رمضانی از فروش 563 هزار و 954 نسخه کتاب تا خاتمه پنجمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اطلاع داد.

فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در 5 روز

به گزارش گروه فرهنگی نیلی ابزار به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با بیان اینکه مردم در مدت پنج روز از نمایشگاه 563 هزار و 954 نسخه کتاب خریدند، گفت: ارزش این کتاب ها 370 میلیارد و 152 میلیون و 523 هزار و 316 ریال است.

رمضانی ادامه داد: 99 هزار و 738 سفارش در پنل ناشران ثبت شده است که از این تعداد 73 هزار و 52 سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شده است و مابقی به تعداد 25 هزار و 130 سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تاکید بر این که مردم خرید و انتخاب کتاب را برای روز های پایانی نمایشگاه موکول ننمایند، گفت: در این دوره پاکت های استانداردی برای بسته بندی کتاب ها در نظر گرفته شده تا کتاب ها سالم به دست مخاطبان برسد. بعلاوه باجه های سیار و ثابت در تهران و مراکز استان های پرتراکم (به لحاظ حضور ناشران) برای خدمت رسانی بهتر به ناشران در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند تا دهم بهمن ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب های مورد نظر خود را براساس جستجوی های پیش بینی شده (دسته بندی های موضوعی، دسته بندی های ناشران و دسته بندی های پیشرفته) ثبت و خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در 5 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در 5 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید