فارس من، افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت

به گزارش نیلی ابزار، افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت ثابت یاADSL صدای مشترکان را درآورد. مشترکان می گویند اگرچه طبق کسب اطلاع از وزارت ارتباطات این افزایش قیمت غیرقانونی نبوده است، اما قیمت ها در حالی در آخر سال افزایش یافته که سال بعد هم احتمالا برنامه افزایش قیمت اینترنت وجود دارد.

فارس من، افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت نیلی ابزار، بعضی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از گرانی اینترنت ADSL انتقاد نموده اند.

خدری سردبیر این سوژه از بندرعباس که کاربر سرویس شرکت شاتل است، درباره این مطالبه به خبرنگار گفت: سرویسی که تا ماه پیش 102 هزار تومان خریداری می کردم در صورت حساب نو 163 هزار و 500 تومان قیمت گذاری شده است.

وی گفت: متأسفانه شرکت شاتل قیمت اینترنت را افزایش داده است و پس از مواجهه با این افزایش قیمت با شرکت شاتل تماس گرفتم و شرکت اعلام نمود که مجوز افزایش قیمت اینترنت را داشته است.

خدری ادامه داد: بعد موضوع را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم پیگیری کردم و با سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تماس گرفتم. آنها اعلام نمودند که افزایش قیمت مجاز بوده است و شرکت از ابتدای سال مجوز 30 درصد افزایش قیمت را داشته است که این افزایش قیمت را به تدریج اعمال نموده است.

به گفته سردبیر این سوژه، شرح شرکت برای افزایش قیمت این بود که کیفیت سرویس بهتر شده است و دیگر قطعی ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه آن طور که در خبرها آمده در سال آینده هم قیمت اینترنت افزایش خواهد یافت این گرانی آخر سال، قیمت اینترنت را به طور محسوس گران خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید