ضرر 75 میلیون دلاری شبکه اجتماعی ایکس

به گزارش نیلی ابزار، ایسنا: حمایت ماسک از یک پست یهودی ستیزانه در پلتفرم ایکس در هفته گذشته، باعث شد چند شرکت از جمله والت دیزنی و وارنر بروس دیسکاوری، تبلیغات خود را در سایتی که سابق بر این توییتر نام داشت، متوقف نمایند.

ضرر 75 میلیون دلاری شبکه اجتماعی ایکس

شرکت ایکس از گروه دیده بان رسانه مدیا مترز شکایت نموده و مدعی شده که این سازمان با انتشار گزارشی مبنی بر این که تبلیغات برندهای بزرگ نظیر اپل و اوراکل، کنار پست های هوادار آدولف هیتلر و حزب نازی ظاهر شده اند، این پلتفرم را بدنام نموده است.

در اسناد داخلی که به وسیله به وسیله روزنامه نیویورک تایمز مشاهده شده، بیش از 200 واحد تبلیغاتی از شرکت هایی مانند Airbnb، آمازون، کوکاکولا و مایکروسافت، تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی متوقف نموده اند یا مشغول آنالیز توقف تبلیغات خود هستند.

شبکه اجتماعی ایکس روز آدینه خاطرنشان کرد 11 میلیون دلار عایدی در خطر است و با بازگشت بعضی از تبلیغات کنندگان به این پلتفرم و افزایش هزینه های دیگران، رقم دقیق، متغیر است.

طبق اعلام گروه های مدافع حقوق مدنی، از زمانی که ماسک، شبکه اجتماعی ایکس را در اکتبر سال 2022 خرید و نظارت بر محتوا را کمتر کرد و به افزایش نفرت پراکنی منجر شد، تبلیغات کنندگان از ایکس فراری شده اند.

منبع: انتخاب

به "ضرر 75 میلیون دلاری شبکه اجتماعی ایکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 75 میلیون دلاری شبکه اجتماعی ایکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید