شادی مردم آذربایجان غربی از برد شیرین تیم ملی

به گزارش نیلی ابزار، مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی پس از پیروزی تیم ملی کشورمان، مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر، به خیابان ها آمده و این برد را با هم جشن گرفتند.

شادی مردم آذربایجان غربی از برد شیرین تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (آدینه - به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی ولز صف آرایی کرد و با دو گل به فزونی رسید. برای ایران در این بازی روزبه چشمی (8+90) و رامین رضاییان (11+90) پیروز به گلزنی شدند.

این خودرو ها برای شادی مردم به بلندگو ها و سیستم های پایکوبی نور مجهز شدند و در معابر اصلی ترانه پخش می نمایند.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هفته دوم گروه دوم جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2 بر صفر ولز را شکست داد و بسیار به صعود امیدوار شد.

شمار زیادی از اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در منطقه ها مختلف استان به ویژه در شهر ارومیه پس از برد ارزشمند تیم ملی فوتبال مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر، با در دست داشتن پرچم های زیبا و سه رنگ ایران اسلامی در خیابان ها به جشن و شادی پرداختند.

مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر، به خیابان ها آمده و این برد را با هم جشن گرفتند.

مردم ارومیه با خودرو های خود به خیابان امام آمده و ضمن شادی، پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برافراشتند.

بعلاوه مردم منطقه ها مختلف استان آذربایجان غربی به ویژه جوانان، اقدام به پخش شیرینی و پایکوبی در میادین و خیابان ها نموده و خودرو ها مزین به پرچم سه رنگ ایران نیز با بوق های ممتد این شور و شادی را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

پیر و جوان، کوچک و بزرگ و زن و مرد ارومیه ای عصر آدینه در این جشن ها، شادمانی خود را از برد قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز نشان دادند.

نیلی ابزار آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شادی مردم آذربایجان غربی از برد شیرین تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی مردم آذربایجان غربی از برد شیرین تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید