سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home دنیا را در خاورمیانه افتتاح کرد

به گزارش نیلی ابزار، سامسونگ الکترونیکس از شروع به کار نمایشگاه SmartThings Home خود در خاورمیانه اطلاع داد. این نمایشگاه که برای اولین بار در منطقه خاورمیانه افتتاح شده، به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا ضمن بازدید نزدیک از محصولات برگزیده این شرکت، در طی جلسه ها و کارگاه های آموزشی با مفهوم خانه آینده آشنا شوند.

سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home دنیا را در خاورمیانه افتتاح کرد

در نمایشگاه SmartThings Home چهار فضای مختلف شامل تفریح های خانگی، دفترکار خانگی (Home Office)، کار و بازی و میز خلاقیت خانگی(Creators Powerhouse) با سناریوها و چینش های متنوع طراحی شده تا کاربران شرایط نزدیک به فضای زندگی خود را تجربه نمایند.

الکس لیم، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت سامسونگ در خصوص این نمایشگاه می گوید: ما بسیار خرسندیم که SmartThings Home سامسونگ را به این منطقه آورده ایم. نمایشگاه تازه این فرصت را برای افراد فراهم می نماید تا زیست بوم تازهی که در آن تمامی دستگا ها به همدیگر متصل هستند را تجربه نمایند. این موضوع به ما امکان می دهد که به کاربران خود نزدیک تر باشیم و به آن ها فرصت می دهد تا به شکل یکپارچه با محصولات ما تعامل داشته باشند و از نزدیک ببینند که خانه آینده چگونه خواهد بود. ضمن اینکه افتتاح این نمایشگاه در منطقه خاورمیانه می تواند ضمن پاسخگویی به نیازهای مصرف نمایندگان، جایگاه پیشرو سامسونگ را در این منطقه تقویت کند، در این راستا ما همچنان به ارائه راهکارهای هوشمند برای خانه های کاربران در تمامی بخش ها ادامه می دهیم.

در نمایشگاه SmartThings Home، سرویس های مرتبط با یکپارچه سازی هوشمند و دستگاه های متصل سامسونگ در تمامی بخش ها شامل: آشپزی، مراقبت از لباس، نگهداری از حیوانات خانگی، تصفیه نماینده هوا و محصولات گلکسی در کنار هم به شکل متمرکز قرار گرفته اند. این فضا به بازدیدنمایندگان امکان می دهد تا کارکرد اجزای مختلف خانه های هوشمند آینده را مشاهده و آنالیز نمایند. براساس برنامه های طراحی شده قرار است تا سال 2023 تمامی وسایل خانگی سامسونگ به قابلیت وای فای متصل و با ویژگی SmartThings سازگار شوند.

برای بازدیدنمایندگان نمایشگاه، جلسات و کارگاه های آموزشی مرتبط با هر چهار فضا، طراحی شده تا نحوه استفاده حداکثری از قابلیت های خانه آینده را آموزش ببینند. در این جلسات، کاربران یاد می گیرند که چگونه تفریح های بیشتری را برای حال بهتر در کنار غذای سالم و تفریحات خانوادگی تجربه نمایند یا با رفتن به بخش کاری خانه و یادگیری نکات و ترفندهایی برای تمرکز بهتر، شرایط بهتری را در راستا شخصی خود تجربه نمایند.

در نمایشگاه SmartThings Home بیش از 20 دسته محصول در کنار هم قرار گرفته که می توانند به طور بالقوه به بیش از 300 برند متصل شوند. این موضوع به کاربران این شانس را می دهد که شاهد بزرگترین فضای این چنینی در دنیا باشند و امکانات تازهی برای اتصال، قابلیت سفارشی سازی و یکپارچه سازی هوشمند را برای اولین بار تجربه نمایند.

کشف هر چهار فضا در خانه SmartThings

فضای نمایشگاه SmartThings Home سامسونگ شامل چهار بخش متفاوت می گردد که در فضای تفریح خانگی، سعی شده تا در کنار توجه به سلامتی و غذای سالم، اوقات فراغت خوشی برای کاربران خلق گردد. در بخش دفتر خانگی افزایش لذت کاربران در زمان انجام کارهای روزمره اولویت اصلی است. در فضای سوم که به کار و بازی اختصاص دارد، کاربران به یاری مانیتورهای سری اودیسه، در بازی و هیجانات آن غرق می شوند.

هنگام ورود به فضای تفریح خانگی، بازدیدنمایندگان می توانند جلسات مدیتیشن یا تناسب اندام، را به وسیله تلویزیون ، گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند خود بگذرانند. بعلاوه قابلیت راه اندازی همه این وسایل با کنترل صوتی هوشمند مهیا خواهد بود. تجربه دیدنی فیلم حالا هیجان انگیزتر شده است به شکلی که کاربران می توانند با انتخاب گزینه Movie Mode حال و هوای شخصی خود، نور دستگاه و شرایط دستگاه تصفیه هوا را در کنار هم تنظیم نمایند. در آشپزخانه هم کاربران می توانند به راحتی با تلویزیون، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند، وسایل خانه را زیر نظر داشته باشند.

در بخش دفترکار خانگی، کاربران می توانند هنگام دیدنی یک سخنرانی بر روی ساعت، با تبلت خود یادداشت برداری نمایند و صدا را برای تمرکز بیشتر برای تماس های اضطراری کم نمایند. زمانی که یک تماس تصویری با شما گرفته گردد، کاربران قادر خواهند بود صدای دستگاه تصفیه هوا را قطع نمایند یا به طور مثال، صفحه نمایش خود را به دو قسمت تقسیم نمایند و یک نمای هوشمند از تلفن هوشمند خود بر روی نمایشگر داشته باشند.

بعد از ورود به منطقه کار و بازی، کاربران می توانند نور چراغ ها را کم نمایند، مستقیم به دنیا وصل شوند و در کنار آن محیطی عالی را برای مهمانان خود با امکانات استریمینگ و دیدن فراهم آورند.

در فضای چهارم که میز خلاقیت خانگی نام دارد، تولیدنمایندگان محتوا، محیطی عالی را برای عکاسی و ویرایش محتوای شبکه های اجتماعی خود به وسیله تبلت، تلویزیون یا تلفن های هوشمند تجربه خواهند کرد.

نمایشگاه SmartThings Home سامسونگ اولین نمونه در نوع خود در منطقه است که تصویری از خانه آینده را به نمایش می گذارد.

منبع: فوت و فن

به "سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home دنیا را در خاورمیانه افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home دنیا را در خاورمیانه افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید