رویداد جدید اپل 10 نوامبر برگزار می گردد

به گزارش نیلی ابزار، شرکت اپل در نظر دارد در تاریخ 10 نوامبر لپ تاپ های خود با تراشه پردازنده های ARM را معرفی کند.

رویداد جدید اپل 10 نوامبر برگزار می گردد

به گزارش نیلی ابزار به نقل از نیلی ابزار، شرکت اپل در نظر دارد تا یک رویداد آنلاین دیگر را به معرفی محصولات جدید خود اختصاص دهد. این مراسم اینترنتی که One More Thing نام گرفته قرار است در تاریخ 10 نوامبر به صورت آنلاین برگزار گردد و کاربران می توانند آن را در وب سایت رسمی اپل و یا حساب کاربری این شرکت در یوتیوب تماشا نمایند. طبق اطلاعات منتشر شده از منابع خبری معتبر، شرکت اپل میخواهد در این رویداد اینترنتی سه مدل جدید از لپ تاپ های MacBook خود را معرفی کند.

همان طور که شایعات خبر می دادند، این لپ تاپ ها قرار است به تراشه پردازنده های Arm تجهیز شوند که توسط شرکت اپل توسعه یافته اند. لپ تاپ هایی که در این مراسم معرفی خواهند شد دو مدل MacBook Pro 13 و 16 اینچی به همراه یک مدل MacBook Air 13 اینچی خواهند بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این مراسم منتشر نشده و کاربران از زمان رونمایی AirTags و هدفون AirPod Studio خبر ندارند.

تحلیلگران فضای مجازی و دنیای فناوری باور دارند شرکت اپل در رویداد جدید خود زمان عرضه سیستم عامل macOS Big Sur را نیز اعلام خواهد نمود. در این بین زمانی برای انتشار نرم افزار Fitness Plus نیز تعیین خواهد شد تا خریداران Apple Watch بتوانند از آن آگاه شوند.

شروع رقابت جدی اپل با شرکت مایکروسافت

هر آنچه شرکت اپل در رویداد جدید خود به بازار جهانی معرفی کند تاثیر شگفت انگیزی برای این ابرقدرت دنیای فناوری خواهد داشت. در حالی که سری گوشی های هوشمند آیفون 12 مهم ترین محصولات اپل هستند اما قرارگیری پردازنده های ARM در لپ تاپ های این مجموعه یک تغییر بسیار عظیم به حساب می آید.

این پردازنده های جدید استراتژی اپل را تغییر می دهند چرا که ابرقدرت دنیای فناوری متوجه شده بدون فراوری پردازنده های خود نمی تواند با رایانه های شخصی شرکت مایکروسافت رقابت کند. لازم به ذکر است؛ اپل در کنار توسعه پردازنده های خود در نظر دارد عمر باطری های لپ تاپ هایش را نیز افزایش دهد تا کاربران بیشتری را به خرید محصولات خود جذب کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رویداد جدید اپل 10 نوامبر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد جدید اپل 10 نوامبر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید