رشفورد با یونایتد تا 2023: باشگاه را به صندلی واقعی اش می رسانیم

به گزارش نیلی ابزار، مهاجم ملی پوش منچستریونایتد قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد و هفته ای 200 هزار پوند دستمزد می گیرد.

رشفورد با یونایتد تا 2023: باشگاه را به صندلی واقعی اش می رسانیم

رشفورد با یونایتد تا 2023: باشگاه را به صندلی واقعی اش می رسانیم

کوشش های باشگاه منچستریونایتد برای تمدید قرارداد مارکوس رشفورد با وعده افزایش حقوق به 200 هزار پوند در هفته نتیجه داد و این مهاجم انگلیسی قراردادش را با شیاطین سرخ تا سال 2023 تمدید کرد.

رشفورد 21 ساله تا سرانجام فصل آینده با من یونایتد قرارداد داشت و اکنون سه سال دیگر به مدت آن اضافه شده است، ضمن اینکه در قرارداد او بندی وجود دارد که به باشگاه اجازه می دهد این بازیکن را برای یک سال دیگر هم در اولدترافورد نگه دارد.

رشفورد که محصول آموزشگاه باشگاه منچستریونایتد است، در یکی دو فصل اخیر گل های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده، پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه گفت: منچستریونایتد از هفت سالگی که وارد این باشگاه شدم، همه زندگی من بوده است. این باشگاه مرا ساخت، هم از نظر حرفه ای از هم نظر شخصیتی پس هر بار که فرصت پوشیدن پیراهن این تیم را به دست می آورم برای یک افتخار است. می خواهم از اوله (سولشر، سرمربی تیم) و تمام دستیاران او در کادر فنی به خاطر یاری های شان به من تشکر کنم. آنها یک گروه فوق العاده از مربیانی هستند که من هر روز از آنها درس می گیرم و باعث پیشرفت من می شوند.

مهاجم ملی پوش منچستریونایتد اضافه نمود: من هر آنچه در توان داشته باشم ارائه می کنم تا به منچستریونایتد برای بازگشت به صندلیی که به آن تعلق دارد یاری کنم و طرفداران را به موفقیت هایی که سزاوارش هستند برسانم.

رشفورد سال 2016 به ترکیب اصلی منچستریونایتد راه یافت و از آن موقع تا کنون 170 بازی برای این تیم انجام داده و 45 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

منبع: ایران ورزشی

به "رشفورد با یونایتد تا 2023: باشگاه را به صندلی واقعی اش می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشفورد با یونایتد تا 2023: باشگاه را به صندلی واقعی اش می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید