خبرنگاران کرونا در قم؛ گران فروشی ماسک را به این سامانه گزارش کنید

به گزارش نیلی ابزار، قم- خبرنگاران- معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز قم گفت: شهروندان گزارش تخلفات در زمینه گران فروشی ماسک را به سامانه قرارگاه دادسرای قم به شماره 09333633251 در پیغام رسان ایتا ارسال نمایند.

خبرنگاران کرونا در قم؛ گران فروشی ماسک را به این سامانه گزارش کنید

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم، علی اصغر سلطانی در این زمینه اضافه نمود: در چند روز گذشته، 190 گزارش تخلف به سامانه گزارش های مردمی قرارگاه دادسرای قم رسیده که همه این گزارش ها برای پیگیری و اقدام به مسئولان مربوطه و گشت های ویژه ارجاع شده است.

وی با اشاره به تشکیل اکیپی برای برخورد با احتکار و گران فروشی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، بیان نمود: در این خصوص سه انبار ماسک که احتکار شده بود نیز کشف شد.

وی اضافه نمود: صبح امروز جلسه ای با مدیران صنعت و معدن و متولیان امر برگزار گردید تا بازرسی ها با شدت بیشتری دنبال گردد.

وی تاکید نمود: دادستانی با برنامه منسجم تری برخورد با احتکار و گران فروشی را پیگیری خواهد نمود.

دادستان عمومی و انقلاب قم پیش تر از کشف 700 هزار ماسک احتکار شده در قم خبر داده بود.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.

هم زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید نموده اند.

بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمازهای جماعت، مراسم های مذهبی و برنامه های فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) متوقف و دور ضریح مطهر نرده های حائل قرار داده شد.

همچنین فعالیت سینماهای قم و برنامه های هنری و سینمایی و همچنین دانشگاه های قم تا 9 اسفند متوقف شده است./

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا در قم؛ گران فروشی ماسک را به این سامانه گزارش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در قم؛ گران فروشی ماسک را به این سامانه گزارش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید