تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید

به گزارش نیلی ابزار، آینه کاری راهرو ورودی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های زیبا سازی و دیزاین منازل است.

تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید

شما با آینه کاری یک نقطه علاوه بر اینکه زیبایی های آن فضا را بیشتر نشان می دهید، می توانید از دیگر تاثیرات آن نیز بهره ببرید. آینه کاری برای راهروی ورودی خانه باعث می گردد که فضا بزرگ تر و روشن تر به نظر بیاید. در این مطلب از نیلی ابزار به بیان روش های آینه کاری راهروی ورودی می پردازیم.

روش های آینه کاری راهروی ورودی

برای آینه کاری روی دیوار راهرو می توان آینه ها را با اشکال مختلف مانند یک پازل در کنار هم نصب کرد.

نصب آینه به صورت تکه های پازل

تمام قطعات آینه ها را یک شکل و یک مقدار برش زده و در کنار یکدیگر بر روی دیوار راهرو نصب کنید. این روش در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و با هزینه کم می توان ورودی ساختمان را فوق العاده زیبا و مجذوب نماینده کرد. آینه ها را به شکل و مقدار های مختلف درآورده و روی دیوار قرار بدهید.

آینه های یکدست و کامل از روش های آینه کاری راهروی ورودی

اگر مدل پازلی مورد پسند شما نیست می توانید از آینه های یکدست و کامل استفاده نموده و یک آینه در مقدار دلخواه و متناسب با دیوارها و راهرو انتخاب کنید. استفاده از یک یا چندین آینه فانتزی با قاب خاص و زیبا نیز خالی از لطف نخواهد بود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این ترفندها دکور خانه را متحول کنید سر بزنید.

نصب آینه در راهرو ورودی با نور طبیعی یا پنجره

برای راهروهایی که دارای پنجره هستند و نور طبیعی در آن ها می تابد می توان یک دیوار را که کنار منبع نور طبیعی است در نظر گرفته و به صورت کامل و یکدست با یک آینه بزرگ بپوشانید. با این کار شما یک فضای روشن تر از قبل خواهید داشت که بسیار درخشان و دلباز خواهد بود.

آینه کاری مناسب برای ورودی باریک و کوچک

از آنجا که آینه ها به یک فضا عمق می دهند و با تصویری که در آن می بینیم دچار خطای دید شده و فضا را بزرگ تر از آنچه که هست می پنداریم. با نصب آینه های بزرگ در این راهروها می توانیم کسالت و دلگیری این فضای کوچک را از بین برده و فضایی بهتر داشته باشیم. در این راهروها می توان از آینه های مستطیل شکل استفاده کرد. اگر این آینه دارای قاب چوبی باشد گرمای بیشتری را به فضای شما القا می نماید.

آینه کاری راهرو ورودی با سقف کوتاه

برای آینه کاری راهروهایی که سقف نسبتا کوتاهی دارند می توانید علاوه بر یک دیوار روی تمام سقف نیز از آینه بهره ببرید. این کار ارتفاع را بیشتر نشان می دهد. در این راهروها شما باید علاوه بر آینه از خاصیت نور و رنگ آمیزی نیز بهره ببرید.

روش های آینه کاری راهروی ورودی تاریک

راهروها معمولا در قسمت هایی از منزل قرار دارند که هیچ پنجره یا نورگیری ندارد، همین باعث می گردد که فضایی تاریک و دلگیر داشته باشند. افراد از این راهروها به سرعت عبور می نمایند چون نمی خواهند دلگیری را تحمل نمایند. برای برطرف این مشکل می توانید آینه های بزرگ را در راهرو نصب نموده و نورهای نواری ال ای دی را دورتا دور آینه ها قرار دهید. با همین ابزارهای ساده و هزینه کم مشکل تان برطرف شدنی است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 6 راه ساده و مقرون به صرفه برای داشتن خانه ای زیباتر را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید