برترین جانشین بنزما از نظر هوش مصنوعی

به گزارش نیلی ابزار، این روز ها طرفداران رئال مادرید با پرسشی مواجهند که جواب های متفاوتی برای آن پیشنهاد داده می گردد. سوالی که به ایجاد چند دستگی بین مادریدیستا منجر شده: برترین گزینه برای پر کردن جای خالی کریم بنزما کیست؟

برترین جانشین بنزما از نظر هوش مصنوعی

کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال، سال جاری تابستان تیم سفیدپوش شهر مادرید را ترک کرد و راهی عربستان شد تا از این پس او را با پیراهن زردرنگ الاتحاد ببینیم. رئالی ها در این شکی ندارند که تیم شان به یک مهاجم تازه برای پر کردن جای خالی او احتیاج دارد، اما در اینکه برترین گزینه چه کسی است اختلاف نظر وجود دارد.

یک پلتفرم هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال، با دلایلی متعدد معتقد است برترین گزینه برای رئال کسی نیست جز دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب باشگاه یوونتوس که در طول تابستان شایعاتی درباره احتمال انتقالش به رئال هم مطرح شده بود.

دلایل هوش مصنوعی برای انتخاب ولاهوویچ به عنوان جانشین کریم بنزما در رئال:

1. او در حال حاضر یکی از برترین مهاجمان جهان است و فصل پیش برای یوونتوس در 34 مسابقه 29 گل به ثمر رسانده است.

2. ولاهوویچ قابلیت های تکنیکی سطح بالایی دارد که از جمله آن ها می توان به توان حرکت هوشمندانه بین خطوط و موقعیت سازی برای هم تیمی ها اشاره نمود.

3. دوشان از خیلی جهات به بنزما شباهت دارد. برای نمونه می توان او را از نظر قدرت بدنی، هوش تاکتیکی و قابلیت سازگاری با سبک های مختلف فوتبال شبیه به بنزما دانست.

4. ولاهوویچ 23 سال سن دارد و می تواند سال های سال یکی از ستاره های درخشان رئال باشد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "برترین جانشین بنزما از نظر هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جانشین بنزما از نظر هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید