انتشار کتابی در رابطه با مدیریت شرکت های کشتیرانی

به گزارش نیلی ابزار، کتاب مدیریت شرکت های کشتیرانی (بر مدار دریا) که در زمره کتب جامع و معتبر حوزه حمل و نقل دریایی واقع شده است، از طریق امید گلزاری از صاحبنظران حوزه اقتصاد دریا ترجمه شده و به زودی از طریق نشر شهر به چاپ خواهد رسید.

انتشار کتابی در رابطه با مدیریت شرکت های کشتیرانی

به گزارش گروه فرهگی نیلی ابزار، مقدمه این کتاب به قلم کاپیتان محمد علی شهبا از پیشکسوتان و متخصصین حوزه حمل و نقل دریایی کشور به اعتبار ترجمه افزوده است.

بر مدار دریا، شامل ده فصل بوده که بصورت تفصیلی به کلیه ابعاد مرتبط با مدیریت شرکت های کشتیرانی اعم از کلیات، محیط خارجی، فرآیند ها، سازماندهی، ساختار سازمانی، دپارتمان سازی، سرمایه انسانی، ایمنی و برون سپاری، در شرکت های کشتیرانی پرداخته است.

این کتاب اثر پروفسور یوانیس تئوتاکاس از اساتید مطرح حوزه دریانوردی می باشد و از طریق انتشارات نام آشنا و مطرح ROUTLEDGE - TAYLOR AND FRANCIS GROUP چاپ شده است، گلزاری عنوان بر مدار دریا را برای ترجمه خود برگزیده تا در کنار نام اصلی اثر (مدیریت شرکت های کشتیرانی) قرار گیرد. با توجه به ماهیت کتاب و پرداختن آن به بیشتر زوایا و ابعاد عملی و نظری مرتبط با مدیریت شرکت های کشتیرانی و بررسی مولفه های اساسی با موضوع حمل و نقل دریایی و نگرش جامع و چند بعدی به صنعت کشتیرانی می تواند برای فعالان تجاری، دانشجویان و محققین، کارشناسان و مدیران مرتبط با این حوزه و بطور کامل برای تمامی افرادی که نیاز به کسب دانش عمیق و همه جانبه در خصوص کشتی و کشتیرانی می باشند، قابل استفاده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتشار کتابی در رابطه با مدیریت شرکت های کشتیرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتابی در رابطه با مدیریت شرکت های کشتیرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید