شروع تحقیقات آزمایشگاه های عظیم مسکو به روی ویروس کرونا

به گزارش نیلی ابزار، شهردار پایتخت روسیه از شروع انجام آزمایشات لازم و تحقیقات به روی ویروس جدید کرونا در 9 آزمایشگاه معتبر شهر مسکو و تجهیز آنها به دستگا ه های مدرن و سیستم تست کرونا اطلاع داد.

شروع تحقیقات آزمایشگاه های عظیم مسکو به روی ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل نیلی ابزار به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی سوبیانین، شهردار پایتخت روسیه اظهار داشت که، 9 آزمایشگاه معتبر مسکو در حال حاضر در حال اجرا آزمایشات متعدد و تحقیق درباره ویروس کرونا ( COVID-19) هستند.

شهردار مسکو گفت: پنج آزمایشگاه فعال در زمینه بیوتکنولوژی کار تحقیق به روی ویروس کرونا را از هم اکنون شروع نموده اند و سه آزمایشگاه طی یکی دو روز آینده، تمرکز خود را روی این مسئله قرار خواهند داد.

سوبیانین قول داد که تا سرانجام ماه مارس (اواسط فروردین) یک آزمایشگاه دیگر در مجموعه پزشکی کامونارکی پایتخت به بهره برداری برسد. به گفته وی، همه آنها آزمایشات گرفته شده از افراد در کلینیک ها و خانه را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: امیدوارم که تا سرانجام هفته آینده آزمایشگاه های جدید بتواند به حدود 10 هزار مطالعه در روز برسند. و در صورت لزوم ، آنها با استفاده از پرسنل بیشتر، حجم آزمایشات را افزایش هم خواهند داد.

شهردار پایتخت یادآور شد که تا به امروز 36 مجموعه تجهیزات مدرن، در این آزمایشگاه ها نصب شده است که از جمله آنها سیستم های جدید تست وکتور هستند که برای 100 هزار مطالعه طراحی شده اند. این آزمایشگاه ها 250 متخصص واجد شرایط را استخدام نموده اند که هم اکنون در حال سپری کردن یک دوره فشرده آموزش های مضاعف هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشره در روز آدینه، در روسیه طی 24 ساعت، با ثبت 54 مورد جدید آلودگی، تعداد کلی موارد عفونت ویروس کرونا به 253 مورد افزایش یافته و درمجموع 12 نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند.33 مورد عفونت در شهر مسکو تأیید شده که بدین ترتیب در کل 131 مورد آلودگی به ویروس کرونا در پایتخت شناسایی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع تحقیقات آزمایشگاه های عظیم مسکو به روی ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحقیقات آزمایشگاه های عظیم مسکو به روی ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید